Partnerzy

W poprzednich latach projekt wsparli

Active Strategy

Active Strategy – firma doradczo-szkoleniowa, ucząca przywództwa i zarządzania zespołami.

Jucha Beton

Jucha Beton – jeden z największych producentów betonu towarowego

Milo of Climbing

Milo – polski producent odzieży i sprzętu outdoorowego

Nikwax

Nikwax – producent produktów do czyszczenia i impregnacji odzieży i sprzętu outdoor

Globtroter.pl

Globtroter.pl – serwis dla miłośników podróży w Polsce

Wrocław Aikikai

Wrocław Aikikai – nauka Aikido dla dzieci, młodzieży i dorosłych

Ekspedycyjny.pl

Ekspedycyjny.pl
sklep internetowy z odzieżą i sprzętem outdoor

Napisali też o nas facet.INTERIA.PL oraz MMWroclaw.pl
Jeśli chcesz wesprzeć projekt, oto przykładowe obszary współpracy:

  • Publikacja logo Sponsora na portalu Facebook (dalej: fanpage) – logo znajduje się w tle głównego zdjęcia oraz w postach umieszczanych na portalu
  • Ekspozycję dostarczonego banera/flagi z logotypem Sponsora podczas wypraw Pasja Górą (na namiocie, na każdym ze zdobytych szczytów i innych ciekawych miejscach), a następnie publikacja w ramach fotorelacji na fanpage
  • Przekazanie Sponsorowi relacji fotograficznej z wypraw, z prawem do publikacji przez Sponsora
  • Promocja Sponsora poprzez podziękowania na fanpage
  • Testy przekazanej odzieży/ sprzętu
  • Zorganizowanie konkursu na fanpage z nagrodami od Sponsora
  • Ekspozycja dostarczonego przez Sponsora sprzętu/ odzieży ze wskazaniem Sponsora
  • Publikacja wrażeń z użytkowania dostarczonego przez Sponsora sprzętu

Powyższa lista jest propozycją wariantów korzyści, z każdym sponsorem chcielibyśmy ustalić wszystkie korzyści indywidualnie. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i sugestie.

Zasięg projektu

Profil na Facebook polubiło 1056 osób (dane na 14.04.2016), z czego 51% jest w wieku 25-34 lata i 27% w wieku 35-44 lata.

Średni miesięczny zasięg postów na Facebook: 3.200 osób.

Skupiamy osoby zainteresowane turystyką i sportami górskimi, zwłaszcza trekkingiem, wspinaczką i alpinizmem.