Partnerzy
Nasz projekt wsparli:

Active Strategy – firma szkoleniowa,
ucząca przywództwa i zarządzania zespołami.

Milo – polski producent odzieży
i sprzętu outdoorowego.

Radello Sport – dystrybutor/importer odżywek
oraz kosmetyków dla sportowców.

Jucha Beton – jeden z największych
producentów betonu towarowego.

Nikwax – producent produktów
do czyszczenia i impregnacji odzieży.
Napisali też o nas facet.INTERIA.PL oraz MMWroclaw.pl
Jeśli chcesz wesprzeć projekt, oto przykładowe obszary współpracy:
- Publikacja logo Sponsora na portalu Facebook (dalej: fanpage) – logo znajduje się w tle głównego zdjęcia oraz w postach umieszczanych na portalu
- Ekspozycję dostarczonego banera/flagi z logotypem Sponsora podczas wypraw Pasja Górą (na namiocie, na każdym ze zdobytych szczytów i innych ciekawych miejscach), a następnie publikacja w ramach fotorelacji na fanpage
- Przekazanie Sponsorowi relacji fotograficznej z wypraw, z prawem do publikacji przez Sponsora
- Promocja Sponsora poprzez podziękowania na fanpage
- Testy przekazanej odzieży/ sprzętu
- Zorganizowanie konkursu na fanpage z nagrodami od Sponsora
- Ekspozycja dostarczonego przez Sponsora sprzętu/ odzieży ze wskazaniem Sponsora
- Publikacja wrażeń z użytkowania dostarczonego przez Sponsora sprzętu
Powyższa lista jest propozycją wariantów korzyści, z każdym sponsorem chcielibyśmy ustalić wszystkie korzyści indywidualnie. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i sugestie.
Zasięg projektu
Profil na Facebook polubiło 1056 osób (dane na 14.04.2016), z czego 51% jest w wieku 25-34 lata i 27% w wieku 35-44 lata.
Średni miesięczny zasięg postów na Facebook: 3.200 osób.
Skupiamy osoby zainteresowane turystyką i sportami górskimi, zwłaszcza trekkingiem, wspinaczką i alpinizmem.